Go to Top

Rustig Aan vervolg training

» direct naar training aanbod Rustig Aan vervolg

Blijf vitaal en fit

Je voelt je vitaal en fit van lichaam en geest sinds je rent. Als de frisse buitenlucht je longen instroomt tijdens het hardlopen weet je het: hier is je lijf voor gemaakt. Je lichaam voelt strakker en gespierder en je hebt meer behoefte aan gezond eten. Je bent trots op jezelf want je kunt 25-30 minuten achter elkaar hardlopen. Omdat je de Rustig Aan cursus met succes hebt afgerond, bijvoorbeeld.

Iets voor jou?

Wil je graag (blijven) hardlopen in gezelligheid van een groep? Onder professionele begeleiding omdat je blessuregevoelig bent of wilt (blijven) afvallen? Of is er een andere reden dat je niet het onderste uit de kan wilt halen bij het hardlopen? Dan is de Rustig Aan Vervolg training iets voor jou.

De inhoud van de  Rustig Aan vervolg training

In deze hardlooptraining worden je uithoudingsvermogen en het aantal minuten dat je loopt langzaam maar zeker uitgebreid, in een tempo dat bij jou past. De trainer bekijkt samen met jou welke mogelijkheden er zijn en je krijgt een persoonlijk trainingsschema dat in de loop van de training wordt aangepast. Je traint één keer per week in groepsverband met de trainer en krijgt daarnaast een persoonlijk hardloopschema mee. Om samen met je hardloopmaatjes, die je ongetwijfeld door de cursus zult krijgen, te oefenen. Want of het nou jouw doel is om je uithoudingsvermogen te verbeteren of af te vallen: je streeft er met z’n allen dat uur te halen. En dat bindt!

de Rustig Aan Vervolg training in het kort
  • uithoudingsvermogen vergroten
  • eventueel doorgaan met afvallen
  • eigen tempo
  • voor mannen en vrouwen
  • persoonlijke begeleiding en deskundig advies
  • duur: 13 weken, ruim een uur per keer
  • op verschillende locaties: IJburg, Vondelpark, Oosterpark, Oostelijk Havengebied
  • uniek in Amsterdam

Doe mee!

Kies voor de Jaarkaart 2018 aanbieding en train voordelig het hele jaar door.

Rooster jan 2018

locatietrainingtijdstipstartduurprijstrainerStartpunt 
Oostelijk HavengebiedRustigAan vervolgmaandag 20:1508-01-1813 weken130,-Chris BeerthuizenFitaantijinschrijven
VondelparkRustigAan vervolgwoensdag 9:3010-01-1813 weken130,-David KnappsteinDe Roosinschrijven
VondelparkRustigAan vervolgwoensdag 20:1510-01-1813 weken130,-GuillaumeDe Roosinschrijven
WesterparkRustigAan vervolgdonderdag 19:3011-01-1813 weken130,-info volgt nogVoltainschrijven
OosterparkRustigAan vervolgdinsdag 20:1509-01-1813 weken130,-VeerleBuurtcentruminschrijven
IJburgRustigAan vervolgmaandag 19:3008-01-1813 weken130,-Carla van der MeerIJburg Collegeinschrijven

Doel van de cursus

Op een verantwoorde, rustige manier je kracht en uithoudingsvermogen tijdens het hardlopen uitbreiden. Je uithoudingsvermogen zal nog meer zijn toegenomen. Lopen wordt nog leuker!. En je bent gegarandeerd fit, van lichaam en geest. Hardlopen is één van de activiteiten waarmee je de meeste caloriëen verbrandt dus je spiermassa neemt toe en je hoeveelheid vet vermindert. Je voedingsbehoeften veranderen, je krijgt minder zin in vet en meer behoefte aan koolhydraten, groenten en fruit.

Locaties van de Rustig Aan vervolg trainingen:

Zie schema hieronder voor meer info.

Vragen over de training

Wil je instromen in een cursus die al begonnen is? Bel, mail of neem contact op!
Ook wanneer je anderen vragen hebt over de training.

 

Reacties zijn gesloten.