Go to Top

Alle trainingen

Hardlopen Amsterdam geeft trainingen op alle niveaus. Van ‘Rustig Aan’ tot persoonlijke begeleiding van marathonlopers. Hieronder lees je meer over de mogelijkheden.

Ben je vooral geïnteresseerd in het tijdstip van de trainingen? Ga dan direct naar onze hardloopagenda.


Rustig Aan

Dit is een training  voor beginnende lopers zonder hardloopervaring met weinig conditie of met overgewicht. In deze cursus leer je hardlopen op je eigen tempo. De trainers hebben veel persoonlijke aandacht voor de deelnemers.

Lees meer over ‘Rustig Aan’ en ‘Rustig Aan vervolg’ trainingen.

Beginnerstraining

Dit is een training voor beginnende lopers waarbij conditie of hardloopervaring niet nodig is. Hier leer je op een goede manier hard te lopen. Er is veel aandacht voor techniek, blessurepreventie en plezier. Ons doel is hardlopen leuk te maken zodat de motivatie vanzelf gaat.

Lees meer over de beginnerstrainingen van Hardlopen Amsterdam.

Half-gevorderdentraining

De half-gevorderdentraining is bedoeld voor lopers die ca een half uur achtereen kunnen hardlopen en dit willen uitbreiden naar een uur. Ook is de half-gevorderdentraining geschikt voor lopers die sneller willen worden op de 10 km.

Lees meer over de half-gevorderdentraining van Hardlopen Amsterdam.

Gevorderden- en marathontraining

Deze training is bedoeld voor lopers die nog sneller willen worden op de 10 km of trainen voor een halve of hele marathon.

Lees hier meer over gevorderdentraining van Hardlopen Amsterdam

hardlopen-amsterdam-ijburg-gevorderden

Bedrijfstraining

Dit is een goede investering in je bedrijf: personeel wordt fitter en samen sporten versterkt het teamgevoel.

Lees hier meer over hardlooptraining voor bedrijven.

Privé-training

Lopen kan in groepen, maar ook individueel. De training is helemaal afgestemd of jouw niveau en doel.

Lees hier meer over individuele hardlooptraining.

Reacties zijn gesloten.